Obecnie przygotowuje się do uzyskania Certyfikatu Psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Terapeuta Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, członek Polskiego Towarzystwa Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Swoje 8-letnie doświadczenie zawodowe w pracy psychologa i psychoterapeuty zdobył pracując w Młodzieżowych Ośrodkach Wychowawczych oraz Socjoterapeutycznych. Specjalizuje się w pracy z młodzieżą, osobami dorosłymi i rodzinami prowadząc psychoterapię rodzinną, indywidualną oraz grupową.
Prowadzi warsztaty dotyczące pracy z młodzieżą dla rodziców, nauczycieli, wychowawców.
Ukończył psychologię na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS. Kwalifikację do prowadzenia terapii zdobył kształcąc się w certyfikowanej Szkole Terapeutycznej Polskiego Instytutu Ericksonowskiego. Umiejętności psychoterapeutyczne podnosił w Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz w Polskim Towarzystwie Terapii Motywującej.
Jestem psychologiem z dziesięcioletnim stażem pracy w zawodzie. Jako psychoterapeuta pracuję od 2017 r. Ukończyłam studia psychologiczne na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim o specjalności Psychologia kliniczna i osobowości oraz czteroletnie całościowe szkolenie psychoterapeutyczne w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt. Stale podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w warsztatach i szkoleniach. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji u akredytowanych superwizorów. Pracuję zgodnie z kodeksem zawodowym psychologa i psychoterapeuty.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w szpitalach psychiatrycznych, fundacjach pozarządowych pracując z osobami niepełnosprawnymi i zagrożonymi wykluczeniem społecznym, szkołach publicznych i prywatnych oraz poradniach psychologiczno-psychoterapeutycznych. W ramach praktyki zawodowej prowadzę psychoterapię indywidualną nastolatków i dorosłych. Posiadam doświadczenie w diagnozie kłopotów emocjonalnych, edukacyjnych, wychowawczych i społecznych dzieci i młodzieży oraz wspieraniu rodziców w radzeniu sobie z wyzwaniami, jakie stawia przed nimi wychowywanie dzieci. Jestem twórcą autorskich warsztatów dla dzieci i młodzieży z zakresu rozwijania inteligencji emocjonalnej oraz warsztatów wspierających kompetencje rodzicielskie. W pracy terapeutycznej stosuję podejście holistyczne, zakładając nierozerwalne połączenie ciała, emocji i umysłu oraz środowiska, w którym żyje dana osoba. Korzystam z różnorodnych metod pracy, adekwatnych do potrzeb i problemów pacjentów z jakimi pracuję.
Z wykształcenia jestem psychologiem, specjalizowałam się w psychologii sądowej i penitencjarnej oraz w psychologii zdrowia i niepełnosprawności. Ukończyłam szkołę podyplomową w zakresie Stosowanej Analizy Zachowania, obecnie jestem w trakcie kolejnych studiów. Początkowo w obszarze moich zainteresowań zawodowych znajdowały się osoby osadzone w zakładach karnych na oddziałach terapeutycznych, jednak podczas stażu w organizacji non-profit miałam okazję poznać młodzież zagrożoną wykluczeniem społecznym i demoralizacją – dzieci z domów dziecka i rodzin zastępczych, z rodzin o zaburzonych funkcjach opiekuńczo-wychowawczych. Od tamtej pory swoje działania zawodowe skupiłam na wsparciu prawidłowego funkcjonowania rodziny, aby pomóc uniknąć szeregu zagrożeń, jakie niesie za sobą życie w rodzinie niepełnej czy w jakikolwiek sposób dysfunkcyjnej.
Ważne jest dla mnie podnoszenie kwalifikacji. Pogłębianie, porządkowanie posiadanej wiedzy i zdobywanie nowej leży u podstaw mojej filozofii zawodowej. Czuję się kompetentna w zakresie, w jakim deklaruje możliwość pomocy klientom: diagnoza przesiewowa zaburzeń zachowania u dzieci i młodzieży, rozwijanie zachowań deficytowych, redukowanie zachowań niepożądanych, a także generalizacja i utrzymanie w czasie efektów terapii; podnoszenie kompetencji wychowawczych rodziców/opiekunów; programy wzmacniania rodziny; programy indywidualne, dopasowane do konkretnych sytuacji w danej rodzinie. Profilaktyka i przeciwdziałanie przemocy w rodzinie, a także profilaktyka krzywdzenia dzieci. Daleka jestem od myślenia o pacjentach jak o „przypadkach”. Za każdą zgłoszoną sprawą stoją ludzie – rodzice, dzieci, osoby z twarzami, imionami, swoją historią. Pracuję w oparciu o nawiązanie bezpiecznej relacji z klientami. W procesie poszukiwania podłoża dysfunkcji ważne jest zaufanie do psychologa, poczucie nie bycia ocenianym, krytykowanym. Uważam, że zapewniam klientom dogodne warunki do owocnego wychodzenia z kryzysu.
Pracuję z grupami (warsztaty, grupy wsparcia) i osobami indywidualnymi (dziecko, rodzic, rodzina).
W czasie wolnym najchętniej czytam książki, praktykuję mindfulness i spędzam czas z moją rodziną.
Z wykształcenia jestem psychologiem. Studia magisterskie skończyłam z dwiema specjalnościami: psychoterapia i terapia seksuologiczna oraz psychologia kliniczna. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku Przygotowanie pedagogiczne oraz edukacja i rewalidacja osób ze spektrum autyzmu. Swoje doświadczenie zdobywałam pracując z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym, w placówce publicznej oraz prywatnej. Aktualnie poszerzam swoją wiedzę uczęszczając na roczne szkolenie podyplomowe- psychoterapia behawioralna dzieci i młodzieży z elementami III fali.
Jestem psychologiem i psychoterapeutą w trakcie czteroletniego szkolenia z zakresu psychoterapii poznawczo behawioralnej. Dotychczasowe doświadczenie zdobywałem pracując w poradniach publicznych i prywatnych oraz w szpitalu psychiatrycznym. Dodatkowo pracowałem w organizacjach pozarządowych pracując z osobami w kryzysie psychicznym i udzielałem wsparcia ich rodzinom.
Studia psychologiczne ukończyłem na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Dodatkowo ukończyłem studia podyplomowe z zakresu Diagnozy psychologicznej w praktyce klinicznej na SWPS i studium Pomocy psychologicznej i Interwencji kryzysowej w Instytucie Psychologii Zdrowia. Jestem certyfikowanym diagnostą ADOS-2. Obecnie uczestniczę w czteroletnim szkoleniu z zakresu psychoterapii poznawczo- behawioralnej akredytowanym przez PTTPB.
W Poradni psychologiczno-psychoterapeutycznej Kaarmed pracuję z dziećmi i młodzieżą. Udzielam również wsparcia psychologicznego rodzicom/opiekunom pacjentów. Swoją pracę opieram o budowanie relacji terapeutycznej, jak i naukowo potwierdzone metody pracy.
Magister psychologii ze specjalizacją kliniczną. Ukończyłam także studia podyplomowe przygotowania pedagogicznego. Zajmuję się terapią psychologiczną dzieci, młodzieży i młodych dorosłych z zaburzeniami lękowymi, rozwojowymi i zachowania. Pracuję z osobami z obniżonym nastrojem, doświadczającymi trudności w relacjach rówieśniczych oraz znajdującymi się w trudnych sytuacjach życiowych. Nieustannie doskonalę swój warsztat pracy biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach. Jestem certyfikowaną trenerką Treningu Umiejętności Społecznych oraz Treningu Kontroli Złości.
Z wykształcenia jestem magistrem psychologii, ze specjalnością psychologii klinicznej i zdrowia z dyplomem Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Po zakończeniu studiów uczestniczę w 4-letnim całościowym szkoleniu w zakresie psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Szkoła Terapii Poznawczo-Behawioralnej Centrum CBT-EDU posiada rekomendacje Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), które jest członkiem European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT).
Dotychczasowe doświadczeniem zdobywałam pracując w Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym „Szczęśliwe Dzieci” oraz w Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych. W obydwu miejscach prowadziłam terapie zarówno indywidualne, jak i grupowe.
W swojej pracy wspieram dzieci i młodzież w:
– problemach dnia codziennego, w szkole i najbliższym otoczeniu,
– problemach społecznych,
– budowaniu pewności siebie i wiary we własne możliwości,
– doświadczaniu kryzysu, stanów lękowych i depresyjnych
Wierzę, że bezpieczna przestrzeń, relacja oparta na zaufaniu oraz spojrzenie na świat dziecka jego oczami, to klucz do efektownej pomocy. Do każdego mniejszego i większego pacjenta podchodzę z empatią oraz otwartością.
Logopeda bilingwalny – muzykoterapeuta – wokalistka – nauczyciel śpiewu.
Zajęcia prowadzi unikalną metodą polegająca na połączeniu umiejętności wokalizy i uczenia śpiewu, z wiedzą i doświadczeniem dyplomowanego i doświadczonego logopedy bilingwalnego.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z osobami z problemami wymowy, zaburzeniami neurorozwojowymi, osobami jąkającymi się, posiadającymi orzeczenie ICD-11 (zaburzenia ze spektrum autyzmu)
Dzięki tym umiejętnościom i wielkiemu doświadczeniu potrafi skutecznie namierzyć i usunąć przyczyny i bariery w komunikacji językowej, które mogą zaburzać rozwój intelektualny, emocjonalny i społeczny dziecka.